Wirtualna
centrala
telefoniczna
PBX

Nowoczesne rozwiązanie dopasowane do potrzeb Twojej firmy.

Skorzystaj z wirtualnej centrali działającej w bezpiecznej chmurze, dzięki czemu znacznie zwiększysz oszczędności i  skuteczność komunikacji Twojej firmy.
Biznes Wirtualna Centrala to rozwiązania działające w chmurze, dostępne poprzez przez sieć IP, wymagający niewielkiej ilości sprzętu (wyłącznie telefony) w porównaniu z klasycznymi rozwiązaniami. Zarządzanie wirtualną centralą jest możliwe za pośrednictwem intuicyjnego portalu self-care, dostępnego przez zwykłą przeglądarkę internetową, co zapewnia kontrolę usługi w każdym czasie i w każdym miejscu.

Korzyści

  • Skuteczna komunikacja: koniec z nieodebranymi połączeniami dzięki elastycznemu przekierowywaniu i kolejkowaniu połączeń
  • Pełna kontrola: intuicyjny portal pozwala na kompleksową konfigurację i zarządzanie siecią
  • Więcej czasu na biznes: zdalne zarządzanie siecią przez portal Self-Service to znaczna oszczędność czasu względem klasycznych rozwiązań
  • Jakość obsługi klienta: kompetentni i gruntownie wyszkoleni pracownicy, gotowi odpowiedzieć na każde nurtujące Cię pytanie
  • Pełna skalowalność: możliwość dodawania nowych użytkowników w zależności od potrzeb firmy
  • Priorytet na infolinii: twój biznes jest dla nas na pierwszym miejscu, dlatego nie musisz czekać na połączenie z naszym konsultantem
  • Realne oszczędności: niski, miesięczny abonament oraz brak konieczności ponoszenia dodatkowych wydatków na sprzęt i jego obsługę

Funkcjonalności

  • Automatyczny sekretariat (IVR): usługa umożliwiająca przekierowanie połączenia przychodzącego na numer definiowany pod klawiszem wybierania tonowego
  • Grupa zbiorcza (Hunt Group): usługa pozwalająca na kierowanie połączeń przychodzących na grupę numerów. Połączenie będzie kierowane na wybrany numer zgodnie ze sposobem kierowania połączeń
  • Elastyczne przekierowania połączeń: połączenia mogą być przekierowane z telefonu stacjonarnego na dowolny inny telefon. Profesjonalna poczta głosowa umożliwia łatwe i szybkie ustawienie komunikatów głosowych w zależności od potrzeb firmy, np. poza godzinami pracy
  • Automatyczne kolejkowanie połączeń: dzięki tej usłudze dzwoniący nie słyszy sygnału zajętości i może oczekiwać na połączenie słysząc np. muzykę w tle, scenariusz kolejkowania można łatwo zaplanować w systemie i optymalizować go na bieżąco
  • Portal SelfCare: to panel administracyjny Wirtualnej centrali w UPC Biznes, dostępny przez zwykłą przeglądarkę internetową umożliwiający zdalne zarządzanie usługą w firmie oraz samodzielną konfigurację kont abonenckich przez ich użytkowników