Microsoft Office 365
- pomoc w codziennej pracy

Wirtualne usługi dodatkowe

 
 
 
 

Praca z dowolnego miejsca

  • Bezpieczne udostępnianie plików Klientom i Partnerom biznesowym
  • Współpraca z dowolnego miejsca
  • Spotkania biznesowe przez Internet
  • Udostępnianie prezentacji i plików podczas telekonferencji
 
 

Swobodne korzystanie z Office na różnych urządzeniach

  • Dostęp za pomocą wielu urządzeń (np. laptop, smartfon, tablet)
  • Swoboda i elastyczność pracy z dowolnego miejsca – wystarczy zalogować się do konta
  • Automatyczne zapisywanie plików w trybie online 
 
 

Współpracuj

  • Automatyczna synchronizacja dokumentów na wszystkich wykorzystywanych urządzeniach (np. laptop, smartfon, tablet).
  • Dostęp do dokumentów nawet poza biurem.
  • Witryny zespołów – organizacja pracy, wymiany dokumentów przy poszczególnych projektach
  • Wszystkie dokumenty i e-mail’e w jednym miejscu 
 
 

Kontroluj

  • Połączenie wszystkich kontaktów w jednym miejscu
  • Lokalne archiwum oraz skrzynki pocztowe o dużej pojemności
  • Bieżąco aktualizowany filtr spamu
  • Mechanizmy ochrony przed złośliwym oprogramowaniem w poczcie e-mail
 
 

Wyglądaj tak profesjonalnie, jak na to zasługujesz

  • Profesjonalna firmowa witryna www
  • Projektowanie własnych materiałów reklamowych
  • Użycie własnej domeny
 
 
Pakiet Microsoft Office 365 Business Essentials
16 złotych netto

Microsoft Office 365
Business Essentials

Maksymalna liczba użytkowników
300
Aplikacja pakietu Office w wersji online w tym Word, Excel i PowerPoint
dostępne
Przechowywanie i udostępnianie plików dzięki 1 TB miejsca do magazynowania na użytkownika
dostępne
Pełne, zainstalowane aplikacje pakietu Office Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher, OneNote na maksymalnie 5 komputerach PC lub Mac
brak
Pakiet Office na tablety i telefony oferuje pełne, zainstalowane środowisko pakietu Office na maksymalnie 5 tabletach i 5 telefonach
brak
Poczta e-mail klasy biznesowej, kalendarz i kontakty ze skrzynką odbiorczą o rozmiarze 50 GB dla każdego użytkownika
dostępne
Nieograniczone spotkania online, wiadomości błyskawiczne i konferencje wideo HD. Zawiera aplikację Skype dla firm
dostępne
Firmowa sieć społecznościowa ułatwia współpracę pracownikom w różnych działach i lokalizacjach oraz za pomocą różnych aplikacji biznesowych
dostępne
Publiczna witryna internetowa promuj swoją działalność za pomocą łatwej w przygotowaniu witryny internetowej
dostępne
Witryna internetowa: witryny programu SharePoint, w ramach których można odpowiednio dostosować ustawienia bezpieczeństwa, zapewniają zespołom wymaganą przestrzeń roboczą
dostępne
Integracja z usługą Active Directory: zarządzaj poświadczeniami i uprawnieniami użytkowników. Logowanie jednokrotne i synchronizacja z usługą Active Directory
dostępne
Pakiet Microsoft Office 365 Business Premium
36,8 złotych netto

Microsoft Office 365
Business Premium

Maksymalna liczba użytkowników
300
Aplikacja pakietu Office w wersji online w tym Word, Excel i PowerPoint
dostępne
Przechowywanie i udostępnianie plików dzięki 1 TB miejsca do magazynowania na użytkownika
dostępne
Pełne, zainstalowane aplikacje pakietu Office Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher, OneNote na maksymalnie 5 komputerach PC lub Mac
dostępne
Pakiet Office na tablety i telefony oferuje pełne, zainstalowane środowisko pakietu Office na maksymalnie 5 tabletach i 5 telefonach
dostępne
Poczta e-mail klasy biznesowej, kalendarz i kontakty ze skrzynką odbiorczą o rozmiarze 50 GB dla każdego użytkownika
dostępne
Nieograniczone spotkania online, wiadomości błyskawiczne i konferencje wideo HD. Zawiera aplikację Skype dla firm
dostępne
Firmowa sieć społecznościowa ułatwia współpracę pracownikom w różnych działach i lokalizacjach oraz za pomocą różnych aplikacji biznesowych
dostępne
Publiczna witryna internetowa promuj swoja działalność za pomocą łatwej w przygotowaniu witryny internetowej
dostępne
Witryna internetowa: witryny programu SharePoint, w ramach których można odpowiednio dostosować ustawienia bezpieczeństwa, zapewniają zespołom wymaganą przestrzeń roboczą
dostępne
Integracja z usługą Active Directory: zarządzaj poświadczeniami i uprawnieniami użytkowników. Logowanie jednokrotne i synchronizacja z usługą Active Directory
dostępne
Tabela Pakietów Microsoft Office 365
16 złotych netto
Microsoft Office 365
Business Essentials
Zawiera pełną klasyczną wersje programu office 36,8 złotych netto
Microsoft Office 365
Business Premium
Maksymalna liczba użytkowników
300
300
Aplikacja pakietu Office w wersji online, w tym Word, Excel i PowerPoint
dostępne
dostępne
Przechowywanie i udostępnianie plików dzięki 1 TB miejsca do magazynowania na użytkownika
dostępne
dostępne
brak
dostępne
Pakiet Office na tablety i telefony oferuje pełne, zainstalowane środowisko pakietu Office na maksymalnie 5 tabletach i 5 telefonach
brak
dostępne
dostępne
dostępne
dostępne
dostępne
Firmowa sieć społecznościowa ułatwia współpracę pracownikom w różnych działach i lokalizacjach oraz za pomocą różnych aplikacji biznesowych
dostępne
dostępne
Publiczna witryna internetowa promuj swoja działalność za pomocą łatwej w przygotowaniu witryny internetowej
dostępne
dostępne
Witryna internetowa: witryny programu SharePoint, w ramach których można odpowiednio dostosować ustawienia bezpieczeństwa, zapewniają zespołom wymaganą przestrzeń roboczą
dostępne
dostępne
Integracja z usługą Active Directory: zarządzaj poświadczeniami i uprawnieniami użytkowników. Logowanie jednokrotne i synchronizacja z usługą Active Directory
dostępne
dostępne

* Ceny w promocji na 12 m-cy. Dotyczy licencji dla 1 użytkownika

Microsoft Office 365 w UPC

Usługa Microsoft Office 365 to:

Profesjonalna obsługa poczty i kalendarza za pomocą przeglądarki internetowej lub Outlook

  • 50 GB na pocztę elektroniczną dla użytkownika
  • dostęp do poczty i kalendarza z komputerów oraz urządzeń mobilnych
  • automatyczna synchronizacja poczty na urządzeniach przenośnych

 

Miejsce na dokumenty i stronę firmową WWW

  • 1 TB miejsca do archiwizacji najważniejszych dokumentów w firmie
  • zapisywanie i synchronizacja dokumentów w celu zachowania bezpośredniego dostępu do dokumentów również w trybie offline.
  • aplikacja do łatwego stworzenia strony www z gotowymi szablonami
  • tworzenie wewnętrznych witryn do dzielenia się i zarządzania informacjami oraz dokumentami w poszczególnych zespołach projektowych w firmie i z klientami

 

Łatwa komunikacja

  • bezpieczna komunikacja z dowolnego urządzenia
  • prezentacje online wraz z funkcją udostępniania ekranu i wirtualnej tablicy 
  • wideokonferencje

 

Office Web Apps

  • najpopularniejsze aplikacje biurowe dostępne przez przeglądarkę www (Word, Excel, PowerPoint, OneNote)
  • nie wymagają instalacji żadnego oprogramowania na komputerze klienta
  • umożliwiają tworzenie i edycję prostych dokumentów Office i zapisywanie ich bezpośrednio w witrynie zespołu Office

 

Microsoft Office Professional

  • pełny zestaw aplikacji i narzędzie Microsoft Office do zainstalowania na 5 komputerach osobistych lub urządzeniach przenośnych (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, Access, Lync)
  • miesięczny cykl rozliczania za korzystanie z usługi nie wymaga od klienta jednorazowego dużego wydatku na zakup tradycyjnego pakietu Office automatyczne aktualizacje aplikacji biurowych
     

Zarządzanie usługą

 
 
 
 

Program Publisher: Tylko funkcje i/lub programy klienckie dla komputerów z systemem Windows. Nie można używać na różnych urządzeniach. Aplikacja OneNote dla komputerów Mac jest dostępna do osobnego pobrania ze sklepu Mac App Store.

Aby móc korzystać z już znanej, zaawansowanej aplikacji klienckiej, użytkownicy mogą łączyć się ze swoją pocztą e-mail klasy biznesowej przy użyciu następujących wersji programu Outlook: najnowsza wersja programu Outlook, Outlook 2010, Outlook 2007 (z nieco ograniczoną funkcjonalnością), Outlook 2011 dla komputerów Mac i Outlook 2008 dla komputerów Mac.

Aplikacja Skype dla firm dołączona do usług Office 365 Business Essentials, Office 365 Business Premium i Office 365 Enterprise E1 jest pozbawiona funkcji obsługi publicznej sieci telefonicznej