Spełniamy wymagania Biznesu

Standardy dla biznesu

Poznaj nasze przewagi i sprawdź dlaczego warto wybrać nas

na swojego dostawcę usług telekomunikacyjnych.

 
 

Biznesowe standardy Obsługi Klienta

  • Szybszy dostęp do Obsługi Klienta
  • Dedykowani konsultanci 16/7/365 dostępni pod numerem 813 813 813
  • Klient biznesowy jest obsługiwany jako pierwszy
    Klienci biznesowi po zidentyfikowaniu na podstawie numeru klienta lub nr telefonu są obsługiwani jako pierwsi w przypadku kolejki oczekujących na połączenie
  • Dedykowana grupa inżynierów wspierająca klientów w przypadku zapytań technicznych
  • Bezpłatna Telefoniczna Pomoc Komputerowa
  • Wizyta serwisanta do 24 H

 

Proste zasady współpracy

  • Gwarancja Satysfakcji – będziesz zadowolony albo zrezygnujesz
    oznacza to, że w ciągu pierwszych 60 dni Klient może zrezygnować z usług bez ponoszenia kary za zerwanie Umowy
  • Szybka instalacja usług – do 2 dni
  • Brak dodatkowych opłat za utrzymanie łącza dla klientów kupujących sam internet

 

Jakość usług dopasowana do potrzeb biznesu

  • Wyższe parametry oferowanych usług
    • Szybszy Internet – prędkości wysyłania zawsze wyższe niż dla klienta indywidualnego
    • Sekundowe naliczane połączeń telefonicznych
    • Bezpłatne połączenia do abonentów UPC (dla klienta indywidualnego płatne)
  • Unikalna oferta usług dostępna tylko dla Firm
    • Usługi hostingowe (np. E-dysk), stały IP, Microsoft Office 365, RevDNS
  • Europejska jakość standardu sieci UPC potwierdzona certyfikatem MEF Carier Ethernet 2.0.

 

Biznesowe standardy rozliczeń i fakturowania

  • Dostępna faktura VAT umożliwiająca pełne odliczenie kosztów prowadzenia działalności łączenie z kosztami TV oraz odliczenie VAT
  • Stały abonament przez cały okres zobowiązania