KoSMICZNY INTERNET
I TELEWIZJA DLA FIRM

Połącz pracę i rozrywkę z UPC Biznes

 
 

Jeśli masz pytania związane z ofertą

Zadzwoń
817 817 817

 

Najczęściej zadawane pytania

Jak zamówić usługi dla firm

Dokumenty niezbędne do zamówienia usług UPC:

Do zawarcia umowy niezbędny będzie aktualny dokument potwierdzający tożsamość osoby zawierającej umowę abonencką (dowód osobisty/prawo jazdy/paszport). NIP firmy oraz Regon.

 

Kto może zamówić

Kto może skorzystać z promocji?:

Oferty przedstawione w tej promocji są przeznaczone dla firm, które jeszcze nie korzystają z oferty UPC Biznes.

Oferta UPC Biznes jest ograniczona terytorialnie. Sprawdź, czy jesteś w zasięgu usług UPC>

Instalacja

Jak przebiega instalacja usług UPC? 

Technik UPC rozpoczyna wizytę od sprawdzenia obecnej instalacji w lokalu, a w razie jej braku łączy lokal z instalacją na klatce schodowej. Kolejny krok to podłączenie urządzeń takich jak dekoder lub modem do gniazda z sygnałem UPC oraz do odbiorników (telewizor, komputer, aparat telefoniczny). Po odpowiednim podłączeniu technik aktywuje usługi i sprawdza czy wszystkie urządzenia działają poprawnie. Ostatnim etapem jest potwierdzenie poprawności wykonania instalacji i podpisanie przez Klienta umowy lub aneksu. 

 

Obecność klienta w czasie instalacji:

Obecność Abonenta nie jest wymagana do podpisania umowy. Może to zrobić osoba trzecia, jednak konieczne jest wcześniejsze przygotowanie pełnomocnictwa, w którym Abonent upoważni wybraną osobę do podpisania umowy. W pełnomocnictwie muszą znaleźć się następujące dane: 

  •  Numer Identyfikacyjny Abonenta UPC
  •  Imię i Nazwisko Abonenta
  •  Adres zameldowania
  •  PESEL 

 

Jakie są koszty instalacji usług z umową na 24 miesiące?: 

Koszt instalacji usług wynosi 89 zł netto i obejmuje instalację sprzętu i podłączenie do naszej sieci przez Technika UPC. Koszt ten zostanie doliczony do pierwszej faktury - nie pobieramy od Ciebie opłaty przy instalacji sprzętu. Termin instalacji usług: Instalacja odbywa się w wyznaczonym przedziale czasowym. Ewentualne opóźnienia mogą wynikać z przyczyn niezależnych od UPC. O opóźnieniu poinformujemy odpowiednio wcześniej. Jeżeli chcesz odwołać wizytę technika, zadzwoń - 813 813 813.

Faktury i koszty

Czy ceny prezentowane na stronie są cenami netto?

 

Tak, wszystkie ceny prezentowane w ofertach są cenami netto, czyli nie zawierają podatku VAT.

 

Pierwszy rachunek:

 

Pierwszy rachunek będzie zawierał opłaty cząstkowe od daty podłączenia (instalacji) do końca okresu rozliczeniowego. Może także zawierać opłatę za pełny kolejny miesiąc ponieważ rachunki wystawiane są z góry. Okres rozliczeniowy to miesiąc kalendarzowy np. od 01 do 31 marca. Na pierwszym rachunku może pojawić się opłata aktywacyjna lub instalacyjna wynikająca z podpisanej umowy. Klienci korzystający z e-rachunku otrzymują powiadomienie emailem o wystawieniu faktury. Pozostali klienci otrzymują rachunek papierowy. Dostępne formy płatności to :

  • płatność on-line w Moim Upc,
  • można także zapłacić za pośrednictwem linka otrzymanego w powiadomieniu
  • skorzystać z polecenia zapłaty przelewem na indywidualny rachunek lub gotówką.

 

Ulgi wliczone w cenę abonamentu:

 

  • Abonament miesięczny w okresie promocyjnym (jeśli dotyczy) i przez resztę trwania umowy.
  • Ulga za rachunek elektroniczny -5,01 (w przypadku nie wyrażenia zgody na daną ulgę, rachunek jest adekwatnie do kwoty ulgi - podwyższony) 
  • Ulga za Komunikację Marketingową -5,01 (w przypadku nie wyrażenia zgody na daną ulgę, rachunek jest adekwatnie do kwoty ulgi - podwyższony)
  • Opłata instalacyjna (w przypadku pierwszego rachunku)